Bio tonight !

Precis kört axelpass a la Jay Cutler. Andra gången jag kör det. Ändrar lite på visa övningar från gång till gång. Men säger bara sen jag börjar köra efter Muscletech har jag haft träningsvärk precis över allt. Skön känlsa och man har verkligen fått motivation på nytt haha.
Körde ben igår efter eget upplägg med lite inspiration från de stora grabbarna. Kände inte att jag hade tid att köra deras mongo giantset med 15 benövningar. Blev även Branch Warren (min personliga förebild) biceps/tricpes pass i måndags och en trevlig kvällspromenad med en polare och hans hund Manta.

Nu dags för en god kycklingwok


Efter det dags för en trevlig kväll med bio, blir nya Robin Hood. Gillar verkligen Crowe och regissören mr Scott gör ju bara bra filmer. Kan inte bli mer än NICE

Stay hardcore for life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0