Jobbe

Sitter man på jobb och glor på lite roligt folk osv.
Idag bestämde jag mig för att det skulle bli en gymfri dag, dock inte helt utan träning. Det går inte för sig mitt i veckan. Blev cardio direkt efter uppstigning, 40 min på cykeln. Därefter ett litet kort magpass hemma med ab-wheel. Sen var det dags att bege sig till jobbet och alla den fysiska ansträngning det betyder.
Idag har det varit hyfsat bra med den nyttiga maten, än så länge. Man vet ju aldrig hur dagen slutar och om man skulle bli så sugen på något att man bryter sitt löfte till sig själv. Upplägget för idag ser ut ungefär så här

Mål 1: Några Fröig bröd med något gott på
Mål 2: Tonfiskröra
Mål 3: Proteinare
Mål 4: Proteinare
Mål 5: Tonfiskröra
Mål 6. Antagligen Protamin eller lite kesella
Mål 7: Protamin om det blev kesella innan eller så blir det inget mål alls.

Tråkigt men massa protein o lite kollisar. Precis som det skall vara ju

Jobba lite till

Kommentarer
Postat av: Stenis

Var är fettintaget danneboy? Utan fett eller kolisar blir det svält :p Käka 1 g fett/kg kroppsvikt och 2.5-3g protein/ kg kroppsvikt :)

2010-04-14 @ 22:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0