Filmtips

Det första filmtipset är Green Zone med Matt Damon. En bra rulle enligt mitt tycke. Bra uppbyggnad med spänning och lite intriger. Gillar när filmer verkligen bygger upp ens förväntningar för ett trevligt avslut. Ska man var något kritisk kan det kanske vara att jag tyckte att upplösningen gick lite för fort, kunde gära varit lite mer av den. Annars en bra och välgjord film.



Film nr 2 är en riktigt höjdare. En action rulle fullpackad med just action. Är även ganska mycket komiska inslag i filmen vilket gör det till en trevlig filmstund. Tycker den är mycket bra och får full pott av mig. Travolta är i sitt esse i denna rulle och köttar på för fullt. SE DEN!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

haha för skön! melrose place, det är den enda av dom du räkna upp som jag inte redan tittar på =D men ja jag får väl ge den en chans då=)

2010-04-22 @ 12:17:47
URL: http://sirikit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0